Ana Sayfa Hakkımızda Hizmetlerimiz Kalite Politikamız İnsan Kaynakları Referanslar S.S.S. İletişim ENGLISH

  Kalite Politikamız  

MÜŞTERİLERİNE;

Müşteri Odaklılık,
Müşterilerini iyi dinlemek, isteklerini doğru anlamak ve teknik uygunluğu olan tüm istekleri yerine getirmek,

Prensipli Çalışma (Ekonomi, Estetik, Süre, Teknik Uygunluk, Detay, Kontrol ve Hâkimiyet)
Müşteri isteklerini; verimli, doğru, zamanında, uygun, detaylı ve kontrollü çözümlerle yerine getirmek,

Takım Ruhu ve Bilinci
Gerek iş gerek sosyal hayat ortamında ki faaliyetlerle çalışanları ile birlikte bir ekip olma, takım ruhu; birlikte uyumlu ve anlayışlı hareket yeteneğini geliştirmek, 
 
Eğitim ve Sürekli Gelişim
Konusunda eğitimli, mesleki bilgisini, birikimini her geçen gün geliştiren ve uzman personel ile çalışmak, insan kaynaklarına; gerek şirket içi gerek dışarıda gelişimleri için eğitimler vermek/verdirmek ve bunu sürekli kılmak, müşterilerinin isteklerini yerine getirirken en uygun ve güncel teknolojiyi kullanmak, bu konuda gereken araştırmalar için şirket içi görevlendirmeler yapmak, en yeni teknolojinin kullanımı için personelin gerekli eğitimi almasını sağlamak, gerek insan kaynaklarında gerek ekipman, yazılım, teknoloji vb. gibi kullandığı araçlarda kendini sürekli geliştirmek,

METROBİL %100 müşteri ve ekip memnuniyeti için gerekli gördüğü kalite anlayışının temel ilkeleridir.        

TAAHHÜT ETMEKTEDİR.                                          



  Hakkımızda I Hizmetlerimiz I İnsan Kaynakları I Referanslar I S.S.S. I İletişim